Последние темы Поиск
Общие форумы
Специализированные форумы
ПроцессорыРазгон и охлаждениеСистемные платыМодули памятиВидеосистемаTV- и FM-тюнеры, видеовход, видеовыходЦифровое видео: захват, монтаж, обработкаМониторы и другие устройства отображенияЦифровое фотоБеспилотные летательные аппаратыЦифровой звукProAudio: Профессиональное звуковое оборудованиеСтереосистемыДомашний кинотеатр: проигрыватели и источники сигналаДомашний кинотеатр: аудиосистемаДомашний кинотеатр: ТV и проекторыМагнитные и SSD накопителиОптические носители информацииСетевые носители информацииПериферияКорпуса, блоки питания, UPSСети, сетевые технологии, подключение к интернетуСистемное администрирование, безопасностьСерверыНоутбуки, нетбуки и ультрабукиПланшеты и электронные книгиМобильные телефоны, смартфоны, кпк, коммуникаторыМобильные гаджетыОператоры и технологии мобильной связиТелефония, телекоммуникации, офисные АТСБытовая техника
Программы
Игры
Авторские форумы
Прочие форумы
Форумы поддержки портала iXBT.com
Архивы конференции
Архив "О Конференции"Архив "Процессоры"Архив "Разгон и охлаждение"Архив "Системные платы"Архив "Модули памяти"Архив "Видеосистема"Архив "Видеозахват"Архив "Мониторы и другие устройства отображения"Архив "Цифровое изображение"Архив "Цифровой звук"Архив "Периферия"Архив "Корпуса, блоки питания, UPS"Архив "Коммуникации: сети и сетевые технологии"Домашний интернет, модемы (архив)Архив "Системное администрирование, безопасность"Архив "Мобильная связь"Программы Microsoft: Windows, Office, Server, Windows LiveАрхив "OС и системное ПО"Архив "Программы: Интернет"Архив "Программирование"Форум прикладных программистовАрхив "Электронные устройства и компоненты"Архив "Околокомпьютерный Флейм & Общий"Архив "Полемика (Злобный Флейм)"Околоавтомобильный ФлеймФорум ремонтниковВопросы компании IntelФотокамеры SamsungФорум о магазине приложений RuStoreФорум по продукции компании Huawei
Справка и сервисы
Другие проекты iXBT.com
Продолжение темы здесь
Кураторы: LeeGoo, dr
Страницы:Кликните, чтобы указать произвольную страницу123456188189190далее
dr: Консольные новости и анонсы
ЧИТАТЬ ПЕРЕД ПОСТИНГОМ!

Тема для постинга анонсов и новостей связанных с консолями

Ветка для обсуждения всех околоконсольных новостей и анонсов (с последующим возможным выделением крупных тем в отдельные ветки).

допускаются комментарии не приводящие к словесным перепалкам и долгоиграющим выяснением - у кого длиннее.

переносите свои обсуждения ведущие к большим обсуждениям не дожидаясь модератора в соответствующие темы.

провокаторы флема и люди, которые не понимают, почему их сообщения удаляют - будут отключены от возможности писать в тему.

спасибо.
Как вы думаете, что из себя будут представлять GeoW2 и ME2?
04.03.2008 - 01.11.2008   dr 64
Это будут новые большие кампании на старых движках и с геймплеем предыдущих частей - 45 / 70.3%
Это будут полноценные сиквелы с улучшенной графикой и обновленным геймплеем - 19 / 29.7%
dr
Member
Автор темы
Куратор темы
2925/8068 ответов
20 лет на iXBT, с августа 2004
Чаще пишет в "Консоли" (48%)
Инфо
dr Member Автор темыКуратор темы
18 лет назад / 30 июня 2007 22:44
Ветка для обсуждения всех околоконсольных новостей и анонсов (с последующим возможным выделением крупных тем в отдельные ветки).

Полетели.

1up.com раскопал, что сразу три футбольных симулятора -- Madden NFL 08, All-Pro Football 2K8 и NCAA Football 08 -- будут работать в режиме 30fps на PS3, в то время как владельцам X360 достанутся все 60fps:

We have confirmed the Xbox 360 versions of Madden NFL 08 (August), All-Pro Football 2K8 (July), and NCAA Football 08 (July) will run at 60 frames per second, whereas the PS3 editions are locked at just 30fps. In the simplest of terms, this means that the 360 versions will run smoother and faster, and you'll have an easier time noticing subtle animations.

While we haven't had the opportunity to see the difference with EA's titles (the publisher hasn't sent us PS3 builds of either), All-Pro Football 2K8 definitely runs better on Xbox 360.

Now, you'd think Sony would be doing everything in its power to make sure these system sellers are par with -- or better -- than Microsoft's version. That's not the case, as Sony seems to have a "hey, we can do it -- why can't you?" attitude. "We have already proven that sports titles can run on the PlayStation 3 at true HD with 1080p output with NBA 07," says Dave Karraker, Sony CEA's senior director of corporate communications. "If you have questions about specific third-party games, you should speak to those publishers."

OK, we will. After seeing Sony's response, Todd Sitrin, EA's vice president of marketing sports branding, replied:

"We want to make sure that we give the best experience we can on each platform. In designing a game, there are all sorts of tradeoffs that include frame rate, visuals, features, AI, etc. Football is an extremely challenging sport to replicate because of the number of people on the field, their interaction, and the scope of the environments. As you can see, every company making a football game this year made a decision that the best experience for the Xbox 360 included 60fps whereas the best experience for the PS3 was 30fps. We certainly believe that both the Xbox 360 and PS3 versions are our football products are outstanding experiences and recommend that each gamer look at the entire experience, not just one aspect. We think they'll be very happy no matter which version of the game they play."
Объявилась (правда, непонятными путями) дата релиза Ace Combat 6: Fires of Liberation (X360) -- 23.10.2007:

Ace Combat® 6: Fires of Liberation will hit store shelves nationwide on October 23, 2007. Exclusively for the Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft, Ace Combat 6: Fires of Liberation brings the popular Ace Combat series to the next generation with a massive multiplayer online experience, photorealistic high-def graphics, an all new story, and brand new gameplay that includes features like the Allied Support System and Dynamic Operations System, that radically change the way missions can be completed.
Пара новых скриншотов из Cipher Complex (PS3, X360):

160x120, 14,7Kb 160x120, 13,7Kb

Gametrailers.com выложил видеосравнение PS3- и X360-версий The Darkness.
На X360 побольше эффектов (моушен блёр, что-то типа снега), на PS3 получше цветовая гамма и, похоже, нет AA.

Исправлено: dr, 01.07.2007 15:35

dr
Member
Автор темы
Куратор темы
2930/8085 ответов
20 лет на iXBT, с августа 2004
Чаще пишет в "Консоли" (48%)
Инфо
dr Member Автор темыКуратор темы
18 лет назад / 02 июля 2007 11:49
Новые боксарты:

Valkyrie Profile 2 (PS2)
Army of Two (PS3, X360 и, вроде, PC)
NFS ProStreet (PS3, X360, PC и пр.)

Немного слухов:

Battlefield developer Digital Illusions is gearing up to unveil _a brand new first-person shooter_ called Mirror's Edge, CVG can reveal

We're told the _title will appear on consoles only, PS3 and Xbox 360 to be precise_, and that the developer has big plans to shake up the genre with it.

The only image we've seen from the game shows a young Asian female dressed like some _kind of futuristic punk_. And she's crouching holding a pistol down between her legs.

Weird, circuit-board-looking tattoos run down the outside of her right arm from the shoulder, and black bobbed hair frames a face that's covered in white foundation. Surrounding her right eye is crazy black make-up shaped in a star.

It reminds us of the movie Nikita in a way, and gives the impression of a futuristic setting.

In the past Digital Illusions has mentioned (and here) development of at least two unnamed games for PS3 and Xbox 360 - presumably one of these is Battlefield: Bad Company, and it now appears another is Mirror's Edge.
Вкратце: DICE скоро анонсирует новый FPS под названием Mirror's Edge. Судя по арту, в стилистике киберпанка.

Добавление от 02.07.2007 11:55:

Мувишот, из которого наглядно видно, для чего используется моушен сенс геймпада PS3 в Heavenly Sword:
http://i19.tinypic.com/4qqyuti.png (640x372, 167,5Kb)

Добавление от 02.07.2007 13:41:

Новые скриншоты Jericho:
http://www.enregistrersous.com/images/97038979820070630151010.jpg
http://www.enregistrersous.com/images/25717901820070630151010.jpg
http://www.enregistrersous.com/images/192990375120070630151011.jpg
http://www.enregistrersous.com/images/66086470720070630151011.jpg
http://www.enregistrersous.com/images/70160714720070630151010.jpg
http://www.enregistrersous.com/images/89955913220070630151010.jpg

Добавление от 03.07.2007 02:05:


Here are some Excerpts from the latest edition of Car and Drive issue magazine in which they give more details about the next GT5 game.

Excerpts :
- They talk about the whole GT series and the some technical differences between them and the latest iteration - GT5.
- They talk about the Polyphony’s studio and how the developers spend their time there. Some have cots with sleeping bags under their desk to take power naps.
- They mentioned that the soonest GT5 would be released would be Spring 2008 but that it could be pushed back because Sony is giving them as much time as they need - Kaunori Yamauchi wants it done right.
- Yamauchi said for GT1, one car was one day’s work for one man, GT3 was one man’s work for 30 days, and GT5 one car is one man’s work for 180 days!
- Yamauchi mentioned to program 700 cars would take at least 5 years so GT5 will obviously have less. Players will be able to download more cars in the future. Mentioned some game upgrades will be supplied and sold online in the future.
- One of the future upgrades may be crash damage. Some reasons given as to why it doesn’t have it yet are that it needs to be done realistically, the physics engine would need to be updated and that some car companies don’t want their cars portrayed with crash damage - even if it’s just virtual.
- Realistic crash damage alone is basically double the work. The way Yamauchi wants it done would mean each body panel of each car would have to be modeled separately - intact and crumpled - with the resulting changes in light and shadow.
- “Yamauchi never intended GT to appeal to a mass audience. He believed only a real otaku, or hobby fanatic, would take the time to explore it’s many nooks and crannies. Indeed, the first version was altered for the US market to make it more accessible.” The game was tweaked by Taku Imasaki for American buyers by speeding up the game by 25%, changed the gravity so cars flew longer, and added the instant-play option. Imasaki’s changes didn’t win him many friends at Polyphony.
Итого: GT5 не раньше весны 2008, планируется продавать через онлайн новые машины и апгрейды, одним из которых может стать добавление в игру повреждений.

Появились вести о том, что Heavy Rain (новая игра Quantic Dream) будет PS3-эксклюзивом (машинный перевод с французского):
Paris, July 3th 2007. Sony Computer entertainment worldwide studios and the developers at Quantic Dream have the pleasure to announce their collaboration for a title on PlayStation 3, more information will be put available soon. Quantic Dream is already known for making cinematic and interactive games that have a lot of 'emotion' in them. This new project will make heavy use of the processing power of the Cell and technology found in the PS3 to achieve emotional sensations never reached before in previous attempts.

The french development studio Quantic Dream was founded in 1997 by David Cage. Already Quantic Dream has made a reputation for themselves in the videogames industry, in particular for interactive narration and emotional content. The most important realisations form this studio are: Fahrenheit (called Indogo Prophecy in the USA and Canada), a game that has won a price in 2005 and mixes game and cinema, completely renewing the adventure genre.

Michael Denny, Vice president at Sony computer entertainment worldwide studio Europe affirmed: "We're really enthousiastic by the prospect to work with Quantic Dream for the first time and thus having the opportunity to further improve the interactivity in our games and to bring gamers new sensations they have never experienced before. We hope we can share more information about this new title as soon as possible this year."
Более того, ходят слухи, что QD подписались на минимум три эксклюзивных игры для SCE(E), что делает их PS3-only-разработчиком на весь период жизни новых консолей.

Но в более ближней перспективе дела у PS3 не слишком хороши. KOEI анонсировала дату релиза Fatal Inertia -- 11.09.2007 (странная какая-то дата, нет?) -- и сделала это исключительно для X360:

KOEI, recognized worldwide as the premier brand of strategy and action games, today announced that Fatal Inertia is scheduled to ship to North American retailers on September 11, 2007 for Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft.

"KOEI has been at the forefront of creating the most engaging action games, so with Fatal Inertia we're now lending our action game talents to the racing genre to deliver an experience that is as fun as it is fast," said Senior Vice President of KOEI Corporation Amos Ip. "Armed with an eclectic variety of weapons and racing challenges, plus elegant and intuitive driver controls, Fatal Inertia is quite simply bringing high-speed fun and excitement back to the combat racing genre."

"By designing Fatal Inertia 's gameplay around a physics engine it not only allowed us to create a truly different driving model, but it also helped us create a set of dynamic weapons with multiple tactical applications," said Lead Game Designer Michael Bond. "We've based many of the game's weapons on straightforward physical principles, and by doing so we're giving players the freedom to come up with their own creative ways of using them- ways that even we are still discovering."
Что будет с PS3-версией игры (и будет ли она вообще) пока не ясно.

Dark_AleX, автор хакнутых прошивок для PSP, обещает больше так не делать:

Bye, scene.

I've decided to cease OE development, and leave PSP scene.
The reasons are various.
One of them is the time it consumes, which i'm losing from other things.
The other is related to my security. I didn't like Sony menaces to PS3 hackers.
I think it is better to leave now rather than end paying the consequences.
+1 в копилку борьбы Sony с пиратством.

И, пока речь идёт о PSP, несколько неожиданное открытие сделано в последних версиях официальных прошивок:

An official ISO loader has been found in the latest Sony PSP firmware updates (both 3.50 and 3.51). The file, np9660.prx, has been presumed to run downloaded PSP games (the encrypted ISO image) off of a memory stick.

The presence of the ISO loader may not be significant on its own, but the speculation is that it may be the first steps for a games-on-demand service where full PSP titles (not just PlayStation One emulations) will be made available for download and play, sans UMD. It's an interesting possibility but at this point just rumors and speculation.
Sony может готовиться как к продаже PSP-игр через сеть (и, соответственно, их легальному запуску с мемори стиков), так и к постепенному переходу к новой версии PSP, в которой UMD-привода уже может не быть. Во втором случае, правда, придётся придумывать, как продавать игры в ритейле.

Nintendo анонсировала дату релиза Zelda для DS -- 1.10.2007 -- и заодно в том же релизе объявила о переносе даты выхода Metroid Prime 3 -- на 27.08.2007. Перенос всего лишь на неделю, но всё равно неприятный.

Не совсем консольная новость, но имеет отношение к:

Previously found only in arcades and on consoles, Tecmo's flagship fighting franchise Dead or Alive series is headed for PCs next year. Shanda Interactive Entertainment today announced that it will debut Dead or Alive Online in mainland China, Hong Kong, and Macao next year.

While the Dead or Alive series is a signature franchise of Tecmo's Team Ninja, development for the PC edition is being entrusted to another of the publisher's internal operations, the online-specialist Lievo Studio. Tecmo has said the all-new title will feature the characteristics of an online PC game, but did not go into further detail.

Shanda said it expects Dead or Alive Online to go live before the 2008 Beijing Olympic Games, which kick off August 8, 2008. Western gamers will also eventually get their chances to put the PC edition through its paces, as the game is set to be published worldwide at an unspecified later date.
Куча новых скриншотов из новых MP-уровней Halo 3.
В целом, напоминают трёхгодовалой давности UT2003/4, ничего особенного.

Ну, и наконец, пара новых боксшотов:
Super Paper Mario (Wii, PAL)
Juiced 2: Hot Import Nights (PS3 etc.)

Исправлено: dr, 03.07.2007 02:06

dr
Member
Автор темы
Куратор темы
2933/8095 ответов
20 лет на iXBT, с августа 2004
Чаще пишет в "Консоли" (48%)
Инфо
dr Member Автор темыКуратор темы
18 лет назад / 03 июля 2007 13:54
Ubisoft анонсировала X360-версию экшен-RPG Dark Messiah of Might and Magic под названием Dark Messiah of Might and Magic: Elements:

Today Ubisoft, one of the world's largest video game publishers, announced that it will launch Dark Messiah of Might and Magic: Elements for the Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft.

Powered by the award-winning Source engine created by Valve for its Half-Life 2 video game, the game will allow Xbox 360 gamers worldwide to experience the brutal combat, highly detailed interactive environments and dark atmosphere that won the hearts of thousands of PC players, while building and expanding the experience in several areas. Players will have to use the environment as a weapon to outsmart the most fiendish monsters.

Dark Messiah of Might and Magic: Elements is being developed by Ubisoft's Annecy studio, supported by Valve and Arkane Studios. Ubisoft Annecy has been critically acclaimed for the innovative multiplayer modes in Tom Clancy's Splinter Cell games.
Релиз -- 1 кв 2008. По ссылке можно посмотреть на первые скриншоты.
zdubb
unregistered
z
zdubb unregistered
18 лет назад / 03 июля 2007 14:34
Куча новых скриншотов из новых MP-уровней Halo 3
Жалко только, что в половине скринов не хватает отсутствия АА8Х. А так ничё, симпатично, в целом и для сингла не так уж и стыдно
dr
Member
Автор темы
Куратор темы
2934/8097 ответов
20 лет на iXBT, с августа 2004
Чаще пишет в "Консоли" (48%)
Инфо
dr Member Автор темыКуратор темы
18 лет назад / 03 июля 2007 14:44
zdubb

Для сингла -- стыдно. Но это как раз мульти.

all

Ревью Ninja Gaiden Sigma (PS3) на Gamespot. 9/10, "выбор редакции". Хм...
потусторонний
Member
623/1301 ответов
19 лет на iXBT, с июля 2005
Чаще пишет в "Политика" (41%)
Инфо
потусторонний Member
18 лет назад / 03 июля 2007 15:19
планируется продавать через онлайн новые машины и апгрейды, одним из которых может стать добавление в игру повреждений.
Новое слово в науке и технике! А возможность поворачивать и тормозить они не собираются продавать через онлайн?
P_HAT
Member
594/2190 ответов
18 лет на iXBT, с мая 2006
Чаще пишет в "Игры" (41%)
Инфо
P_HAT Member
18 лет назад / 03 июля 2007 15:23
Капком работает над новым 2д файтингом.
Хз куда, но мб и на некст ген...

Вот это круто
zdubb
unregistered
z
zdubb unregistered
18 лет назад / 03 июля 2007 15:45
dr
То, что это как бы шоты из мультиплеера я понял. И в сравнении с ранними это заметный прогресс. Если релиз сможет предложить точно такую картинку, да черт с ним и в сингле, вай нот?
Danser
Member
197/205 ответов
18 лет на iXBT, с февраля 2007
Чаще пишет в "Консоли" (97%)
Инфо
D
Danser Member
18 лет назад / 03 июля 2007 15:57
dr:
zdubb

Для сингла -- стыдно. Но это как раз мульти.

all

Ревью Ninja Gaiden Sigma (PS3) на Gamespot. 9/10, "выбор редакции". Хм...
IGN дал 9.3.

http://ps3.ign.com/articles/800/800565p3.html
dr
Member
Автор темы
Куратор темы
2936/8100 ответов
20 лет на iXBT, с августа 2004
Чаще пишет в "Консоли" (48%)
Инфо
dr Member Автор темыКуратор темы
18 лет назад / 03 июля 2007 16:25
потусторонний

Новое слово в науке и технике! А возможность поворачивать и тормозить они не собираются продавать через онлайн?
Желающим пофлеймить на тему того, какая плохая консоль PS3 предлагаю сразу пройти в ветку, в которой собрались все ваши единомышленники.

zdubb

И в сравнении с ранними это заметный прогресс.
Ну... Не знаю. Прогресс есть какой-то, но не то, чтобы сильно заметный.

Если релиз сможет предложить точно такую картинку, да черт с ним и в сингле, вай нот?
Слабо для сингла. Реально ведь уровень UT2003, который летал на ПК еще в то время.

Danser

IGN дал 9.3.
Ну, посмотрим, насколько релиз NGS повлияет на продажи.
Демка меня, скажем, не слишком впечатлила -- и потому есть опасение, что опять срабатывает консольная болезнь под названием "на безрыбье и Хейло раком"...
потусторонний
Member
624/1304 ответов
19 лет на iXBT, с июля 2005
Чаще пишет в "Политика" (41%)
Инфо
потусторонний Member
18 лет назад / 03 июля 2007 21:53
dr
Желающим пофлеймить на тему того, какая плохая консоль PS3 предлагаю сразу пройти в ветку, в которой собрались все ваши единомышленники.
Во первых это никак не связано с тем плохая ps3 или хорошая. Во вторых вначале ветки вы написали, что здесь обсуждаются новости. Если не хотите здесь видеть несовпадающее с вашим мнение так и надо было написать.
dr
Member
Автор темы
Куратор темы
2941/8108 ответов
20 лет на iXBT, с августа 2004
Чаще пишет в "Консоли" (48%)
Инфо
dr Member Автор темыКуратор темы
18 лет назад / 04 июля 2007 00:11
потусторонний

Если не хотите здесь видеть несовпадающее с вашим мнение
Где вы увидели в этой ветке моё мнение на этот счёт? Где у вас можно увидеть _обсуждение_ новости?
Предупреждаю: модерить эту ветку я буду очень жестко -- особенно в отношение вот таких выступлений, типа вашего. Нечего сказать по делу? Иди в благополучно угробленную фанбойчиками первую ветку -- там кураторы охотно поддержат любой пустой треп на тему PS3 is doooooomed.

На всякий случай -- вот пример бессмысленного постинга-наезда, который я готов оставить в этой ветке

all

В общем-то, уже было выше, но теперь со ссылкой и официально:

Sony has announced a collaboration with developer Quantic Dream for a new and exclusive PlayStation 3 title.
"We always believed that 'next-generation' meant more meaningful content based on players' emotional involvement," said David Cage, CEO of Quantic Dream.

"To us, the PS3 is the only platform that can truly deliver on this promise, and SCE is a group that is both inspiring and pleasant to work with."

Cage founded Quantic Dream in 1997 and released the critically acclaimed and award-winning Fahrenheit (Indigo Prophecy in the US) in 2005.

"We're really excited to be working with Quantic Dream for the first time and to have this opportunity to once again push the gaming experience to realise a new level of interactivity and, in particular, to engage players at an emotional level never experienced before," commented Michael Denny, VP of SCE Worldwide Studios.
Любопытно, что стороны активно избегают упоминания названия Heavy Rain -- вполне возможно, что PS3-эксклюзивом будет другой проект QD. Впрочем, насколько я знаю, у QD сейчас в работе всего два проекта, и вряд ли сиквел Omikron будет PS3-эксклюзивом. Так что, деньги, всё-таки, на Heavy Rain.

Появились кое-какие подробности о сиквеле Saint's Row:

A brief note in publisher THQ's fiscal report (PDF file) indicates that a previously announced sequel to Saint's Row will not be marching until fiscal year 2009. In calendar terms, that means excess excess pimp-slapping won't be coming until at least April 1, 2008.
Оно, в общем-то, и понятно -- в ближайшие полгода выпускать GTA-клон -- самоубийство.

И еще один новый боксарт:
PGR4 (X360)

Исправлено: dr, 04.07.2007 00:29

Добавление от 04.07.2007 11:43:


This months edition of PSM France reportedly reveals lots of new information on the upcoming rumble enabled Official PS3 SIXAXIS controller. One of the interesting revelations is that the controller may contain 'touch sense' which will mean the vibrations do not emanate solely from the handles but various places of the Lever and developers should be able to create a multitude of effects.

Technical details

- the gyroscopic functions can cohabit with the vibrations. The explanation? The speed to which a player can move the lever is quite lower at the speed of the vibrations.
- the engine of vibration could be inclu in the lever without having to modify the form of it. There is enough place for the new engine, and this one, concus by Immersion, are lighter for an obstruction equivalent.
- One indeed has to expect a reduction in the autonomy of Sixaxis. Nevertheless, the new engine of vibration does not consume more than the old models (Dualshock) in spite of the fact that it is more powerful.
- the new engine is less expensive to build, and a possible rise in price of the pad should be only very light.
- With an update of the firmware, we will be able to have the vibrations for plays PS2

Details on the "touchsense"

New technology, named “Touchsense” is a mini-revolution. Indeed, from now on, the vibrations will not emanate solely any more from the handles of the pad (as on Dualshock) but will be perceptible in various places of the lever. It as should be specified as they will be more powerful, more intense and over short periods if the programmers wish it. Thus, the developers will be able to create a multitude of still new effects. If Sony chooses this technology, it will thus not act of a simple return of the vibrations, but well of a very new technology
- This technology will be able to reproduce the fast jolt and forces caused by a shot,
- Immersion promises that one will be able to feel the asperities of the road in the plays of race (like Dirt), but also small shocks related on the shiftings of speed and even to accelerations or decelerations.
Я это уже где-то видел, но в менее "собранной" форме.
Интересно, анонсируют ли они новый геймпад на E3 или предпочтут сделать это где-нибудь перед рождеством?

Добавление от 04.07.2007 13:18:

Слухи о новом FPS от DICE подтвердились:

Electronic Arts' studio Digital Illusions has revealed to GamesIndustry.biz details of how its new property hopes to revolutionise the way players experience games in the first-person perspective.

New title Mirror's Edge is part of the studio's concerted effort to expand its output beyond its leading Battlefield franchise.

"At this time, we are not revealing anything more than the fact that we are changing the way that players are able to move in first person," said a representative for DICE.

"No more restrictions, no more being blocked by simple barriers such as walls and fences. We want to enable the player to move like a real person, with the ability to run, jump, vault and slide in a way that has never been seen before in a first-person game."

The game went under the working title of Project Faith before being renamed, and is believed to be in development for next-generation consoles.
"This is a game currently in development at DICE. EA has not formally announced the game but we are excited by the innovation being demonstrated by the team and are looking forward to seeing a real evolution in the first-person genre," said Electronic Arts.

"[It] gives an indication of the kind of high quality development that is being nurtured by EA not only in Sweden but across the globe," added the publisher.
Много слов о революционности, мало слов о том, как её планируется достигать.
dr
Member
Автор темы
Куратор темы
2949/8135 ответов
20 лет на iXBT, с августа 2004
Чаще пишет в "Консоли" (48%)
Инфо
dr Member Автор темыКуратор темы
18 лет назад / 04 июля 2007 18:55

Microsoft, viewing that the global launch of Halo 3 on September 25 will stimulate large additional demand for Xbox 360, plans to promote sales of the console in the third quarter and therefore will place more OEM orders with Lite-On IT for Xbox 360 DVD-ROM drives, according to industry sources in Taiwan.

In response, Lite-On IT declined to comment on the report due to non-disclosure agreements with clients.

Lite-On IT has already started shipments of Xbox 360 DVD-ROM drives and the shipment volume began to increase significantly in June, the sources quoted Taiwan-based component makers, as saying. These makers supply Lite-On IT with parts used in the DVD-ROM drives, the sources indicated.

Lite-On IT is the third OEM maker of Xbox 360 DVD-ROM drives following Toshiba-Samsung Storage Technology and Hitachi-LG Data Storage, the sources noted. Microsoft selected Lite-On IT to minimize risks and probably because Lite-On IT and Philips have set up the joint venture Philips & Lite-On Digital Solutions and Philips has maintained long-term cooperation with Microsoft, the sources pointed out.

According to Microsoft Taiwan's press release on June 15, a 23-day online beta of Halo 3 cumulatively attracted 820,000 players with total online play time of more than 12 million hours.
othersv
Member
252/448 ответов
22 года на iXBT, с июля 2002
Чаще пишет в "Консоли" (54%)
Web-страница
Инфо
o
othersv Member
18 лет назад / 04 июля 2007 20:21
респект за ветку, если б побольше перевода только - иногда в лом напрягать мозг, переводя все это
Если Вы считаете это сообщение ценным для дискуссии (не обязательно с ним соглашаться), Вы можете поблагодарить его автора, а также перечислить ему на счет некоторую сумму со своего баланса (при отзыве благодарности перечисленная сумма не будет вам возвращена).
Также вы можете оценить сообщение как неудачное.
В течение суток можно 20 раз оценить сообщения разных участников (купите Premium-аккаунт, либо оплачивайте оценки сверх лимита).
Страницы:Кликните, чтобы указать произвольную страницу123456188189190далее
Продолжение темы здесь